Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lachtan

22. 7. 2008 20:56
Víš vůbec o tom, co je to offshore?

Co to meleš za kraviny, jak bys asi chtěl přenášet podnikání úklidové firmy do daňových rájů? Bože můj, nejdří si zjisti, o co vůbec go a k čemu je to dobré, a pak teprve mel ty svoje komančský nesmysly....

0 0
možnosti

Soňa48

22. 6. 2008 18:03
Lhaní je normální?

Pro pana Setničku asi ano. Na Seznamu jsem si našla, že pan Setnička Antonín není pouhým "liberálním socanem" za kterého se vydává, ale je mluvčím mladých soc. demokratů, tzv. "progresivních kádrů", ze kterých např. vzešel i Gross. Pochopila jsem o čem jsou jeho články na blogu / bezplatné studium, progresivní daň, atp./ Je to součást jeho pracovní náplně od ČSSD, za kterou asi zas tak dobře placený není, proto horuje pro progresivní daň. Zároveň, jak jsem se dočetla že vede i volební kampaň za ČSSD a obráží krajské a okresní sekretariáty strany. Mimo to stejný blog již uveřejnil před cca 14dny na svém netu, a očekávala bych, že slušný bloger alespoň zareaguje v dalším blogu na nesouhlasné názory z diskuze. Pan Setnička se zřejmě živí politikou, ale nám to "taktně" zapomněl sdělit a to proto, aby jeho názory vypadaly jako by byly jeho vlastní a na stranická "placená" propaganda.

0 0
možnosti

Majklova_proxy

21. 6. 2008 22:28
Setnicko, Ty se mi nezdas.

Tim, ze vydelavas vic, automaticky vyuzivas vic sluzeb? Treba jakych? Pravniho prostredi? Bezpecnosti? kanalizace a verejneho osvetleni? Ceho?

Ale k Tve logice: pokud vydelavas 100k, platis pri 15% dani 15k. Pokud vydelavas 200k - a naaahodou vic cerpas, platis 30k. To snad neni progrese?

Sorry, Ty nejsi liberal, Ty jsi sasek. ;o)

0 0
možnosti

Soňa48

21. 6. 2008 10:59
Nesouhlas!

Pane Setničko,já jsem zásadně proti progresivnímu zdanění. Já abych mohla bydlet, mám hypotéku, a abych si ji mohla dovolit, tak pracuji po večerech, sobotách a nedělích na druhý úvazek a za to, že jsem snaživá a nechci od státu příspěvky na bydlení, soc. podporu a tp. mám byt státem potrestána tzv. progresivní, "zlodějskou" daní? To proto, aby  část občanů, kteří ani dělat nechtějí na mně mohla parazitovat? Aby vláda mohla daně nesmyslně a velkoryse rozhazovat na nákup hlasů od lidí, kterým vyhovuje být na státu závislých?

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

21. 6. 2008 10:50
??????

Autore, coj ste si šlehnul, než jste zasedl ke kompu? Paroubkoks?

0 0
možnosti

vasekpasek

21. 6. 2008 1:16
Ještě jedna faktická

Pane, jako vzdělaný člověk byste též měl vědět, že i při rovném zdanění (myšleno rovnou procentuální sazbu daně) platí ten více vydělávající na daních více, než ten méně vydělávající. Proto progresivní zdanění smysl nemá.

Jinak ale celý článek též vnímám jako provokaci, protože přesně tím stylem je napsaný... "Poslední dobou jsem uvažoval nad daňovými ráji, ale přeci nejsem zloděj..." No to jsem se musel vážně zasmát.

0 0
možnosti

hnedka_zdrapana

21. 6. 2008 7:27
Re: Ještě jedna faktická

Tak tak. Jinak pokud to autor mysli se socialnem opravdu vazne, tak by pro nej danovy raj byl vyhodny, protoze by mu zustalo vice penez a ty by mohl poslat na socialni projekty, ktere on sam povazuje za kvalitni, a nikoli ty, ktere povazuje za kvalitni nejaky urednik.

0 0
možnosti

rybizek

20. 6. 2008 21:21
trapny pokus, provokatere.

0 0
možnosti

Martin V

20. 6. 2008 20:55
Neplatím daně - jsem zloděj?

Zajímavé - člověk vydělává a legálně si neplatí daně (teoreticky - DPH, spotřební daň v některých komoditách, daň za použití dálnice, tady platíte pořád) je zloděj

Co nebo kdo je člověk, který nevydělává, neplatí daně a ještě od státu čerpá dávky?

Taky se mi líbí teorie, že čím sem bohatší tím radostněji a více mám platit daně díky progresivnímu zadnění, doufám, že se brzo dostanete do vlády!

0 0
možnosti

Radek0075

20. 6. 2008 20:41
Že jsem tak smělej,

prozradíš nám v jakém oboru podnikáš?

0 0
možnosti

hnedka_zdrapana

20. 6. 2008 20:42
Re: Že jsem tak smělej,

tipoval bych nejake poradenstvi ohledne EU dotaci nebo tak neco ;-D ale to jen hadam...

0 0
možnosti

hnedka_zdrapana

20. 6. 2008 20:30
nesmysl..

Ale houby, autor je mimo. Pokud do statu neprispivam, tak nejsem zlodej. Stat sve sluzby nabizi dobrovolne a zadarmo a bez ohledu na to, jestli do nej prispivate nebo ne. A taky casto bez ohledu na to, jestli jste domaci nebo cizinec (to treba u silnic). Kdo je tu zlodej je naopak stat, protoze loupez je definovana jako "odebrani majetku pod pohruzkou nasili", coz jakakoli dan pomerne presne splnuje. Navic cim mene dostane stat, tim mene muze utratit a tedy vyhazet na nesmyslne projekty nebo na sluzby, ktere by mohly byt provozovany efektivneji soukrome (skolstvi, zdravotnictvi, dopravni infrastruktura, socialni systemy atd.).

0 0
možnosti

hnedka_zdrapana

20. 6. 2008 20:41
Re: nesmysl..

A jeste me zaujal ten vtipnej banner nahore, co tvrdi, ze bez nuklearnich zbrani zde bude mir. Houby. Jaderne zbrane znamenaji *vice* miru, protoze kdyz nejake dva nepratelske staty maji oba jaderne zbrane, tak si proste na sebe netroufnou. Zato kdyz jaderne zbrane nebudou nikde, tak se to muze zacit pekne rezat... A naopak - cim vice zemi bude mit jadernou zbran, tim vice miru ve svete bude. Jen je treba zabranit, aby se tyto zbrane dostaly do rukou nejakym islamskym extremistum a jinym silencum.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1410x
Místopředseda Mladých sociálních demokratů Praha.
Člen ČSSD na Praze 2.
Podnikatel. Student práv. Bakalář z FHS UK. Politicky liberální socan, cestovatelsky backpacker, fotbalově bohemák. Milovník marockého vína a přístrojového potápění.