Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Soňa48

21. 6. 2008 10:59
Nesouhlas!

Pane Setničko,já jsem zásadně proti progresivnímu zdanění. Já abych mohla bydlet, mám hypotéku, a abych si ji mohla dovolit, tak pracuji po večerech, sobotách a nedělích na druhý úvazek a za to, že jsem snaživá a nechci od státu příspěvky na bydlení, soc. podporu a tp. mám byt státem potrestána tzv. progresivní, "zlodějskou" daní? To proto, aby  část občanů, kteří ani dělat nechtějí na mně mohla parazitovat? Aby vláda mohla daně nesmyslně a velkoryse rozhazovat na nákup hlasů od lidí, kterým vyhovuje být na státu závislých?

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1410x
Místopředseda Mladých sociálních demokratů Praha.
Člen ČSSD na Praze 2.
Podnikatel. Student práv. Bakalář z FHS UK. Politicky liberální socan, cestovatelsky backpacker, fotbalově bohemák. Milovník marockého vína a přístrojového potápění.